Jan Baše

Kuřáci mě vždy (nemile) překvapí...

Byl horký den, poctivých +30 stupňů Celsia, všichni vyrazili kam jinam než k vodě. A jelikož je v českých krajích vody pomálu, staly se břehy tak hustě osídlené, že lehkost bytí stala se značně obtížnou...

31.7.2015 v 9:07 | Karma: 26,80 | Přečteno: 1948x | Diskuse| Společnost

Jan Baše

Kuřobudka jak má být!

V jedné nejmenované rakouské továrně jsem narazil na pěkné řešení, kterým byl vyčleněn prostor pro kuřácké spolupracovníky. Pokud to bylo jediné místo, kde se dalo "venku" kouřit, tak to mělo jistě i výchovný význam. Nedovedu si představit, že by někoho mohlo bavit pokuřovat a být zavřený v takovéto "vitríně"...

11.5.2014 v 11:02 | Karma: 9,98 | Přečteno: 814x | Diskuse| Společnost

Jan Baše

Kouřové clony

Kuřáci jsou chudáci, obzvláště v zimě. Někteří lidé jsou na ně tak krutí, že je dokonce vyhánějí před domy a před pracoviště. No řekněte sami, copak je to humánní takhle zacházet s člověkem, i když kouřícím?

14.1.2014 v 18:25 | Karma: 10,75 | Přečteno: 535x | Diskuse| Společnost

Jan Baše

Ministerstvo zdravotnictví a krabičky varují

Mám za to, že ministerstvo, takto "se snažící", je především pro smích než k něčemu jinému. Ministerstvo varuje, kuřák kouří a stát vydělává. Jedno ministerstvo pokrytecky povaruju, aby druhé mohlo vybírat do státního rozpočtu na daních...

24.3.2013 v 11:50 | Karma: 13,13 | Přečteno: 767x | Diskuse| Společnost

Jan Baše

Sebedestrukce

(Mnohdy děláme i to, co nám škodí. Někdy nevědomě, jindy zcela záměrně. Protože se nemáme neustále patřičně rádi nebo že si jen myslíme, že "o nic nejde". A navíc, na něco se stejně umřít musí, že?)

10.3.2013 v 8:03 | Karma: 5,88 | Přečteno: 487x | Diskuse| Společnost

Jan Baše

Kuřáci! Dobrá zpráva přichází z Číny!

Budete si moci koupit "levné" čínské cigarety! Dle informací iDNES pořídíte jednu krabičku za pouhých "lidových" 48 korun!!!

7.2.2008 v 7:59 | Karma: 10,56 | Přečteno: 1523x | Diskuse| Společnost

Jan Baše

"Neměl bys cigáro, prosím tě?"

Nebojte, není to ani další moralizující článek, ani jsem nezačal kouřit. Pouze krátký osobní zážitek, na kterém jsem nemusel nic přidávat nebo přikrášlovat... Člověk je již zvyklý na to, že občas bývá kolemjdoucími dotazován, zda "nemá oheň". I to již mě, jako občana, který oheň na svých cestách po Praze nepotřebuje, tak trochu obtěžuje. Ovšem někdy v prosinci jsem měl to štěstí poznat i další stránku kuřácké odysey...

28.12.2007 v 23:50 | Karma: 14,62 | Přečteno: 2089x | Diskuse| Společnost

Jan Baše

Kuřáci, díky za čerstvé zplodiny!

Stává se mi to ráno cestou do práce: vystoupím z autobusu a mám to pár minut chůze do tepla. Jenže - jak už to v Praze bývá - nevystoupím sám a mým směrem jdou i jiní. A někteří z nich - jak už to bývá nejen v Praze - jsou kuřáci, kteří si samozřejmě musí zapálit...

9.12.2007 v 15:50 | Karma: 23,18 | Přečteno: 2462x | Diskuse| Společnost