Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Obcházíte sousedy a žádáte o povolení, když si chcete venku grilovat? Jezdíte autem a zajímáte se o to, jestli někomu nevadí nebo neškodí výfukové plyny? Používáte nějakou kosmetiku a napadá vás při tom, že byste taky mohl někomu smrdět? 

Proč by kuřáci na volném prostranství měli brát ohled na vás, když vy zjevně nejste ochoten respektovat je?

5 0
možnosti
Foto

J70a92n 71B45a81š39e

1. 8. 2015 22:23

Zajímavé, děkuji za názor. Jistě kouříte, že?

0 0
možnosti
Foto

K82a63r11e35l 96C42a76c43h

1. 8. 2015 7:56

Pane - pustil jste se na tenký led. Kuřáci jsou největšími bojovníky za lidská práva, která jste svým blogem právě pošlapal. Že mají nějaká lidská práva i nekuřáci, to jim jaksi nedochází. Třeba to, že svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého.

3 2
možnosti
Foto

Mě zase vždy nemile překvapí ta neuvěřitelná nesnášenlivost nekuřáků. Někdy se až skoro zdá, že by takovému nekuřákovi zdravotně prospěla cigareta, protože ten stres, který zažívá při pouhém spatření kuřáka, musí mít výrazně horší dopad než těch pár cigaret.

2 2
možnosti
JT

Oni vlastně všichni kuřáci jsou pohodáři.....Hlavně pokud si nemůžou zapálit...:-)

0 0
možnosti
PN

Jo, je to fascinující. Člověk vyrazí do přírody nebo prostě ven nadýchat se čerstvého vzduchu a všude kolem sebe má tyhle ... lidi.

3 1
možnosti
Foto

Mě kuřáci překvapují pouze mile- to když někdy některý z nich bere ohledy na svoje okolí. :-(

3 0
možnosti
FA

"...nevím, jestli bych se udržel."

Vy jste borec, Baše, to nemůžu říct. Můžete nám osvětlit, co byste udržel?

1 0
možnosti
RK

Chcete zakazat kourit v hospodach, ted uz i venku? Mam pred tim, nez si dam cigo, prozkoumat, kam fouka vitr a jestli to nahodou lidem v mem okoli nevadi? O detech nemluvim, tam jsem s vami zajedno. Jsem zvedav, kdy vam zacnou vadit hloucky kuraku pred hospodama, kde nam takovi jako vy zakazou hulit. Kvuli lidem vaseho razeni lidi nemaj radi militantni nekuraky, protoze se lidem moc pletou do zivota.

6 1
možnosti
Foto

J96a12n 17B12a79š70e

31. 7. 2015 14:53

Ne lidem, ale jen použijte to správně - kuřákům.

A trochu si protiřečíte: takže když jsou kolem děti, tak si před zapálením prozkoumáte, kam fouká vítr a jestli nejde směrem k nim? To by mě fakt zajímalo... Jinak jsou to pouhé blafy, co tu píšete "O detech nemluvim, tam jsem s vami zajedno."

1 0
možnosti
PR

Jsem minimalni kurak a snazim se neobtezovat kourem ac jsem casto obtezovan hlouposti kterou nam autor predvedl.Snad se me nekdy postesti aby takovy arogantni dobrokakal zkusil umravnovat mne.:-D

14 0
možnosti
MT

Nepoužívejte ty přechodníky, když to neumíte.:-/

A vážně byste tu starší paní praštil, kdyby si drze stoupla? A fakt se tím ještě chlubíte? Nejen spaliny cigaret smrdí, u leckoho notně smrdí i spaliny jeho uvažování, dokonce myslím, že ovzduší to otravuje daleko více a nebezpečněji než cigaretový dým, co se za pár vteřin rozplyne.

13 0
možnosti
Foto

J22a20n 34B23a17š12e

31. 7. 2015 11:20

Nebojte:

a) přechodníky mi už byly vyčteny a ponaučeny a v podstatě se je snažím nepoužívat

b) nebojte, jsem vcelku velmi nekonfliktní člověk, takže na paní bych určitě ani nesáhl :-)

0 0
možnosti
JS

Pane Baše, doufám, že takhle zastavujete každého automobilistu. Ten škodlivých látek vypustí daleko více než kuřák. ;-D

5 4
možnosti
Foto

J64a62n 29B10a92š89e

31. 7. 2015 11:21

Pane Svobodo, nesrovnáváte tak trošku jablka s hruškami? ;-)

3 5
možnosti